Oy WatMan Ab
  på SvenskaSuomeksiIn English
Yhteystiedot: WatMan myynti 020 7417 229
info watman.fi
WatMan TALOUDET, TEOLLISUUS JA KUNNAT - RATKAISUJA VEDEN PUHDISTUKSEEN JA LAATUUN WatMan
 
Etusivu Yksityistaloudet Teollisuus ja kunnat Esitteet Kuvat Yhteystiedot Huoltovideot Verkkokauppa
 
 
Asiakkaat
Laatu
Timanttiturva rekisteröinti

Pumppulohja Oy
 

Laatua vaativaan vedenkäsittelyyn

Laitteita ja avaimet käteen-toimituksia vaativaan vedenkäsittelyyn

WatMan-laatu

WatMan-laatuun kuuluu:

  • tyydytämme asiakkaan asettaman tarpeen
  • laitteistomme sopii aiottuun käyttöön ja tarkoitukseen
  • laitteistomme toimii ennalta määrätyn standardin tai määritelmän mukaisesti
  • toimituksestamme ei puutu osia, toimituksessamme ei myöskään ole rikkonaisia tai pian rikkoutuvia osia
  • olemme hinnallisesti kilpailukykyisiä, mutta toimintamme on katteellista
  • käytämme osan saamastamme katteesta tuotteidemme kehittämiseen
  • seuraamme ja parannamme jatkuvasti toimitustemme laatua ja laatutavoitteita

Huono laatu tarkoittaa poikkeamia ennalta määrätystä standardista tai määritelmistä: tuote tai palvelu ei ole sovitun mukaista. Pyrimme ennalta ehkäisemään ja korjaamaan viat jo tehtaalla. Tavoitteenamme on tyytyväinen asiakas .

Laadun seurantamme päätavoitteet sisältävät suunnittelustandardien ylläpidon, asiakkaan asettamien määritelmien täyttämisen, henkilökohtaisen tehokkuuden määrittämisen ja puutteellisten tuotteiden tai palveluiden korjaamisen. Ymmärrämme laadun seurannan sarjana toimintoja, jotka tähtäävät järjestelmän toimivuuden tulkitsemiseen. Lopullinen päämäärä on tietenkin annettujen lupausten pitäminen. Ymmärrämme myös, että huonot suunnitelmat tai huono toteutus merkitsevät lisäkustannuksia, jotka aiheutuvat mm. laitteiden ylläpidosta, huollosta, korjauksista, käytöstä, asiakkaan tyytymättömyydestä tai jopa rakennus- ja henkilövahingoista.

Uskomme kokonaisvaltaiseen laadun parantamiseen. Tavoitteenamme on, että kaikki organisaatiossamme ymmärtävät asiakkaidemme kulloisenkin tarpeen, ja että voimme täyttää tämän tarpeen joka kerralla. Pyrimme saavuttamaan alemmat tuotantokustannukset, ja toivomme lopulta toimintamme miellyttävän yhä useampia asiakkaita. Edellytämme alihankkijoidemme toimivan samojen periaatteiden mukaisesti ja heidän käyttävän ainoastaan korkealaatuisia komponentteja ja palveluita.

Jotta voimme ylläpitää ja valvoa korkeaa laatua kaikissa toimituksissamme, perustamme aina projektikohtaisen projektiorganisaation. Asiakas näyttelee tässä organisaatiossa erästä merkittävintä osaa. Oy WatMan Ab Vedenkäsittelyssä laadun ylläpitämisen ja parantamisen tärkein voima on tuntea henkilökohtaista vastuuta asiakkaasta.

 
 
© Oy WatMan Ab Vedenkäsittely 2024