Oy WatMan Ab
  på SvenskaSuomeksiIn English

Yhteystiedot:

WatMan myynti 020 7417 229
infowatman.fi
TALOUDET, TEOLLISUUS JA KUNNAT - RATKAISUJA VEDEN PUHDISTUKSEEN JA LAATUUN
 
Etusivu Yksityistaloudet Teollisuus ja kunnat Esitteet Kuvat Yhteystiedot Huoltovideot Verkkokauppa
 
 
Yleistä
Asiakkaamme
Laatu
Tuotteet
Caset
Referenssit
Esitteet
Tarjouspyynnöt
Pumppulohja Oy
 

Laatu

WatMan-laatu

Laadun perusmääritelmien mukaisesti voimme kuvata WatMan-laatua seuraavasti:

  • tyydytämme asiakkaan asettaman tarpeen
  • laitteistomme sopii aiottuun käyttöön ja tarkoitukseen
  • laitteistomme toimii ennalta määrätyn standardin tai määritelmän mukaisesti
  • toimituksestamme ei puutu osia, toimituksessamme ei myöskään ole rikkonaisia tai pian rikkoutuvia osia
  • olemme hinnallisesti kilpailukykyisiä, mutta toimintamme on katteellista
  • käytämme osan saamastamme katteesta tuotteidemme kehittämiseen
  • seuraamme ja parannamme jatkuvasti toimitustemme laatua ja laatutavoitteita

Huono laatu tarkoittaa poikkeamia ennalta määrätystä standardista tai määritelmistä: tuote tai palvelu ei tee sitä, mitä on alunperin sovittu. Laadun seuranta sisältää ennalta ehkäisyä, havainnoimista ja vikojen korjaamista jo tehdastiloissa. Toimenpiteet tähtäävät luonnollisesti asiakastyytyväisyyteen.

Laadun seurantamme päätavoitteet sisältävät suunnittelustandardien ylläpidon, asiakkaan asettamien määritelmien täyttämisen, henkilökohtaisen tehokkuuden määrittämisen ja puutteellisten tuotteiden tai palveluiden korjaamisen. Ymmärrämme laadun seurannan sarjana toimintoja, jotka tähtäävät järjestelmän toimivuuden tulkitsemiseen. Lopullinen päämäärä on tietenkin annettujen lupausten pitäminen. Ymmärrämme myös, että huonot suunnitelmat tai huono toteutus merkitsevät lisäkustannuksia, jotka aiheutuvat mm. laitteiden ylläpidosta, huollosta, korjauksista, käytöstä, asiakkaan tyytymättömyydestä tai jopa rakennus- ja henkilövahingoista.

Uskomme kokonaisvaltaiseen laadun parantamiseen. Tavoitteenamme on, että kaikki organisaatiossamme ymmärtävät asiakkaidemme kulloisenkin tarpeen, ja että voimme täyttää tämän tarpeen joka kerralla. Pyrimme saavuttamaan alemmat tuotanto-kustannukset, ja toivomme lopulta toimintamme miellyttävän yhä useampia asiakkaita. Edellytämme alihankkijoidemme toimivan samojen periaatteiden mukaisesti ja heidän käyttävän ainoastaan korkealaatuisia komponentteja ja palveluita.

Jotta voimme ylläpitää ja valvoa korkeaa laatua kaikissa toimituksissamme, perustamme aina projektikohtaisen projektiorganisaation. Asiakas näyttelee tässä organisaatiossa erästä merkittävintä osaa. Oy WatMan Ab Vedenkäsittelyssä laadun ylläpitämisen ja parantamisen tärkein voima on tuntea henkilökohtaista vastuuta asiakkaasta.

 
 
 
 
© Oy WatMan Ab Vedenkäsittely 2017